Аналіз діагностики виявлення стресу у педагогічних працівників за методикою Шеффера

Психологічною службою ліцею було досліджено наявність стресу у педагогічних працівників за методикою Шеффера.
 
В процентному відношенні ми отримали такі результати.
 
1. Неможливо зосередитись на чомусь. 8,3%
2. Занадто часті помилки у роботі.
3. Погіршується пам’ять.41,7 %
4. Занадто часто виникає почуття втоми. 91,7%
5. Дуже швидка розмова. 8,3 %
6. Думки часто зникають.
7. Досить часто з’являється біль (голова, спина, шлунок). 50%
8. Робота не приносить колишньої радості. 25%
9. Підвищена збудливість. 25%
10. Втрата почуття гумору.16,7%
11. Різко зростає кількість випалених цигарок.
12. Пристрасть до алкоголю.
13. Постійне відчуття недоїдання. 8,3 %
14. Зникає апетит, втрачається смак їжі.
15. Неможливість вчасно закінчити роботу. 16,7 %
 
 
Також варто зазначити, що деякі педагогічні працівники вибрали 7 відповідей, що значить високий рівень професійного стресу.
 
Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий



http://ppl38.ho.ua/wp-content/uploads/2020/05/dsBuffer.bmp.png